engelska lektion

Tisdag idag då...Helt värdelös dag. Sitter i skolan och känner mig inte direkt så pigg på att sitta här. Har engelska lektion som är ganska värdelös kan jag lova! det är meningen att vi ska skriva en tidnings artikel om vad som helst. Jag tror inte jag orkar göra den. Jävla cp vikarien fattar dock inte det *suck* Med Ebba behöver ja aldrig göra samma uppgifter som de andra. Eftersom de är aldeles för lätta för mig. Två ord! THIS SUCKS! Men men i vilket fall tänker jag inte göra den om jag inte får massa tråkigt och inte har nåt att göra. Vilket inte lär hända. Om jag ville skriva artiklar om allt..vilket vi får göra i nästan varje ämne, så skulle jag väl ändå söka jobb på ST eller nåt :S Eller? Men det har ja ju inte gjort nu... Eller hur? Det borde väl ändå visa att jag inte vill? *Hets*  Vad fan hände med en fin uppsats skrivning om något som faktiskt intresserar mig? eller..att läsa en enkel fucking bok? Haha jag gillar inte ens att läsa! Men jag skulle mycket hellre göra det än å skriva nån fånig jävla artikel :S Haha fan va jag klagar, men är så sjukt less på att skriva artikel efter artikel. Vi håller på ju att göra en tidning på svenskan också. Va fan jag går natur! Med natur inriktning jag vill väl andå inte bli nån jävla tidnings redaktör eller så då? Inte för att det är nåt fel med att vara det. Men ja. Det är inget som intresserar mig.

Asså! Nu när jag ändå är i gång och klagar måste jag bara få klaga på svenskengelska! Den som försöker låta brittisk men failar bara stort! Kan de inte prata amerikans engelska istället? Tror de skulle klara de sååå mycket bättre! de skulle inte låta lika gay då i alla fall! haha ILSKA! Vill btw spy på våran engelska vikaries dialekt..Hon säger att hon bott i england eller nåt men hennes uttal och gramatik SUGER hur skulle hon kunna lära oss nåt då hon inte kan själv? Min stackars klass kommer aldrig att kunna engelska! SÅ JÄVLA SÄMST! men jaja nu ska jag sluta klaga och spela quadra pop på mobilen eller nåt. Eller...hmm..MSN! man har ju en dator för en anledning (A)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0