Förlåt

Förlåt om jag förstört er dag någon gång genom att inte vara glad och busig å speedad. Förlåt att jag är så deprimerad. Men jag tror man måste få vara det ett tag om man ska kunna känna sann glädje senare. Annars kanske man glömmer skillnaden mellan glädje och sorg? Då kanske man tappar verklighets perspektiv och vandrar genom livet på rosa moln. Hur uppfattar andra en då? Jag vet inte hur andra uppfattar mig. Jag vill nog inte veta. Det är antagligen blandat mellan tråkig deprimerad kul och ordentlig eller mogen. Blir nog bara förvirrad om jag får veta vad folk faktiskt tycker och tänker om mig. Skulle nog inte orka med ytterligare förvirring. Men jaja hoppas att kunna tänka lite klarare efter att jag varit social med en av de klokaste och djuptänkande personer jag känner. Som jag skrivit på bilddagboken.. Det löser sig tillslut..på ett eller annat sätt. Ljuset kommer tillbaka till mitt liv, sakta men säkert.

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0