Sorgliga sånger

Sitter på mitt rum och lyssnar på sorgsna låtar som sista morgonen och Last goodbye song och Lost without your love Som ni märker är jag lite på det humöret idag. Allt är så förvirrande! Man tänker att allt löser sig väl med tiden. Att allt går över och blir rätt tillslut. Allt blev dock mer förvirrande! Alla som ska komma med sina kloka ord och få mig att känna på 1000 olika sätt. Varför måste allt vara så äckligt komplicerat? Kan man inte bara veta direkt hur man känner och vad man vill? utan att efter tankar ska komma och förvirra?

vet itne vad ja ska skriva..känns som att om jag skriver för mycket blir folk sura på mej...så avslutar nog här...puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0