Undersvik.

Eget rum Som desstuom har internet! asnajs ju! kan ju både plugga, förbereda och va social utan att vara tvungen att sitta i huvudbyggnaden! Me är massa happy! igår var det massa bra. Skrämde konfirmanderna och de skrek så där lagom vackert =D haha tänk va rädd de kan bli för några sagor(A) Idag var det att kliva upp typ 7 och duscha sen hjälpa till med väckningen fast var inte så pigg så jag tyckte tjejerna skötte det bra själva. Tog en skööööööööön varm dusch imorse och kände mej allmänt nöjd...Tills deetplötsligt blev iskallt vatten..då var de bara att skölja ur håret och fixa sig. Lyckades lämna mitt smink hemma så jag ser ut som en apa men men folk behöver inte kolla på mig om det är för hemskt....Gör de de får de skulle sig själva om de får mardrömmar :O Men jaja snart är det i alla fall morgonbön vilket e massa chill...sen e ja ledig mellan 10 och 2 tror jag. Om jag inte har nåt möte jag ska vara på såklart...men jag tror det skulle vara två så det är lugnt. Det blir att tala med någon happy person under mimn happy fritid då. ..eller kanske sova lite? nää e inte trött faktiskt...även om jag somnade 2. Hetsade sönder på min dator typ då internet inte ville vara med igår så jag gick till personalen och frågade vad det var och det visade sig att de dragit den sladden för att de behövde den till nåt annat. Så då ha ja hetsat på min stackars älskling (datorn) helt i onödan xD då de inte var hans utan personalens fel att internet inte funkade xD men men nytt försök ikväll då :) slutar ca 22 eller..hmm..var de 23? vette faan :P spelar ingen roll svarar bara i telefonen för vissa personer...Svarar jag inte för dig om du ringer är det förmodligen så att jag inte orkar snacka med dig eller inte vill ha med dig å göra. Så ska jag avsluta mitt söta men förvirrande blogg inlägg xD Puss och kram <3

Justja! Gårdagens mat:

Luch: Köttbullar, kokt potatis, kokta grönsaker av nåt slag å brunsås.
Middag. Falukorv men senap å ost mellan och potatismos + ätror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0